Home 3 Stappenplan


Cases

  Sociale Media

Ook Eefnement ontwikkelt zich verder in social media en is op diverse plekken te vinden:

Linkedin
Twitter
Wordpress


Volg ons via de diverse mogelijkheden en zie wat wij voor onze klanten betekenen.

  Seminars: Een goede gelegenheid om uw klant te informeren!

Diverse opdrachtgevers hebben dit jaar hun klanten wederom voorzien van extra informatie door middel van seminars. Klein of groot voor Eefnement geen probleem. De gehele administratieve en organisatorische taken worden door Eefnement overgenomen.

Voor gedetailleerde informatie of de mogelijkheden voor uw bedrijf, kunt u geheel vrijblijvend contact met ons opnemen.

  25 jarig jubileum

Scholle Europe BV in Breda, onderdeel van Scholle Corporation USA, is 25 jaar in Nederland. Dit heuglijk feit is gevierd met personeel, partners en familie. Eefnement heeft het concept bedacht en geheel uitgevoerd.

Onze flexibiliteit, openheid en meedenken waren de grote pluspunten voor de opdrachtgever.

Voor gedetailleerde informatie of de mogelijkheden voor uw bedrijf, kunt u geheel vrijblijvend contact met ons opnemen.

  Eefnement in EventTrends

Lees het hele interview:

http://www.rbimovies.nl/media/food_horeca/FZ/EventTrends%20aug/magazine.html

  RBD te Breda

Ook dit jaar is Eefnement weer van de partij, tijdens de Regio Business Dagen te Breda.

Deze dagen zijn voorbij gevlogen door de hoge opkomst en zeer geÔnteresseerde bezoekers.
Tijdens deze dagen probeer je iedereen zo goed mogelijk te spreken, wat helaas niet altijd kan.
Wij hopen dat u als bezoeker met een tevreden en geÔnspireerd gevoel bent weggegaan, wij hebben zeker weer nieuwe inspiratie opgedaan.

Wilt u weten wat Eefnement voor u kan betekenen voor, tijdens of na een beurs, dan kunt u contact met ons opnemen.

  10-jarig bestaan wordt gerealiseerd met een Open Dag en Feestavond

Eefnement heeft de complete organisatie op zich genomen voor het 10-jarig bestaan van Martens Transport Oosterhout BV.

Na een aantal inventariserende gesprekken, is Eefnement met een drietal concepten gekomen, waaruit het thema, Alles over Vervoer, is gekozen.

Overdag was de opkomst overweldigend en was de sfeer feestelijk.ís Avonds was de feestavond voor genodigden en zorgde het goede eten en muziek ervoor dat het dak eraf ging.

Voor gedetailleerde informatie of de mogelijkheden voor uw bedrijf, kunt u geheel vrijblijvend contact met ons opnemen.

  Opening bedrijfspand Etten-Leur

4 bedrijven in 1 nieuw pand vraagt om een mooie opening. Eefnement heeft dit in opdracht van de klant gerealiseerd.

In een aantal efficiŽnte vergadering werd duidelijk dat het een feestelijke gedegen opening diende te worden binnen een strak budget. Eefnement vond de juiste tent, aankleding, catering en muziek.

In de evaluatie kwam naar boven dat de klant vooral tevreden was over het feit dat ze geen tijd zijn kwijt geweest aan de voorbereidingen, ze relaxed waren op de dag zelf, dat alles binnen budget gebleven is en geen opruiming naderhand.

Wilt u meer weten over deze opening of wat Eefnement voor u kan betekenen tijdens uw opening, neem dan contact met ons op.

  Hoe breng je een distributie centrum onder de aandacht, voordat het gebouwd is?

Een Rotterdams bedrijf wilde zijn distributie locatie in Breda graag onder de aandacht brengen onder potentiŽle huurders voordat de bouw geheel gereed zou zijn. EEFNEMENT heeft dit op zich genomen in samenwerking met gemeente Breda en de BOM (Brabantse OntwikkelingsMaatschappij) EEFNEMENT heeft de uitnodigingskaart ontwikkeld, adresbestand aangemaakt en het bijhouden van de aanmeldingen. EEFNEMENT heeft gezorgd voor 2 sprekers die zich tevens inzetten voor de grote logistieke centra in Breda en Brabant. Om extra aandacht in de media te verkrijgen is ook een officieel persbericht opgesteld door EEFNEMENT. Op een lege bouwput moet natuurlijk het een en ander geplaatst worden voordat dit Event kan plaatsvinden. EEFNEMENT heeft ook in dit traject alles georganiseerd, tent, vloer, aankleding, beamer, aanwezigheidslijst, presentje voor de spreker, gastvrouw, catering.

Wilt u een uitgebreid verslag van deze cases, neem dan contact met ons op.


  Hoe presenteer je een nieuw verzekeringsproduct?

EEFNEMENT is in contact gekomen met deze verzekeringsmaatschappij door een ludieke mailing. Na een inventarisatie gesprek is EEFNEMENT gaan inspireren door drie concepten uit te werken en deze te presenteren. Alhoewel de klant duidelijk voor ogen had dat ze het feest in een tent op eigen terrein wilde laten plaatsvinden, had EEFNEMENT inspirerende ideeŽn om tot een originele oplossing te komen.

De verzekeringsmaatschappij had hoge eisen gesteld aan elk aspect van dit Event. Tijdens de inspiratie ronde zijn ook de uitnodigingskaarten ontworpen door EEFNEMENT. Middels een antwoordkaart konden de genodigden zich aanmelden.
De locatie werd gevonden in Hilvarenbeek. Deze locatie was zeer geschikt om aan de hoge eisen van de klant te voldoen. Tijdens de presentatie zijn actieve elementen toegepast waardoor iedereen alert op zijn/haar stoel zat. Spreker Wilco van Rooijen maakt een inspirerend verhaal over teamwork, vernieuwend werken en zijn diverse reizen naar de noord- & zuidpool. Afsluitend vond een borrel plaats met de bijpassende hapjes, relaxmogelijkheden en heerlijke muziek. Eefnement is deze dag aanwezig geweest met gastdames en zorgde ervoor dat alles vlekkeloos verliep.

Wil u een uitgebreid verslag van deze productpresentatie, neem dan contact met ons op.